Interes za Jajce iz daleke Kine

Dana 16.04.2015. godine u Jajcu je boravio Haris Memija fotoreporter Kineske  XINHUA NEWS AGENCY. Napravio je više zanimljivih priča na temu našeg grada.

Predstavnik,  JU “Agencije za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca”, Amir Bašimamović  je fotoreporteru pokazao gotovo sve znamenitosti u Jajcu. Agencija stoji na raspolaganju svim zainteresiranim novinarima koji će raditi zanimljive turističke priče.

READ MORE

VODOPAD U JAJCU TOP DESTINACIJA U BiH ZA STRANE TURISTE

Bosna i Hercegovina je postala veoma privlačna turistička destinacija za građane cijelog svijeta.

O tome svjedoči porast broja inostranih turista u BiH iz godine u godinu, ali i preporuke inostranih medija i turističkih portala za top turističke destinacije u 2015, među kojima su i prirodne ljepote, znamenitosti i gradovi BiH.

Asja Hadžiefendić-Mešić, portparol Turističkog udruženja BiH, istakla je da je prva dva mjeseca ove godine u BiH boravilo 94.618 turista, što je 24,7 odsto više u odnosu na isti period prošle godine. U tom periodu ostvareno je 207.898 noćenja, što je 32,2 odsto više u odnosu na isti period prošle godine.

“Nadamo se da će nam ovo ljeto, s lijepim vremenom, dovesti još mnogo turista u cijelu BiH, jer smo dobro i startali”, navodi Hadžiefendić-Mešićeva, te dodaje da su u januaru i februaru u BiH inostrani turisti najviše posjećivali Sarajevo, Mostar, Banjaluku, Banju Vrućicu, kod Teslića, i Travnik.

Tokom zimskog perioda, sa prelaza iz 2014. u 2015. godinu, veoma posjećene bile su planine Vlašić i Jahorina. U protekla dva mjeseca u BiH su najviše dolazili turisti iz Hrvatske, Slovenije, Srbije, Turske, Italije, Crne Gore, Njemačke, Austrije, Južne Koreje i SAD.

“I kineske turističke agencije su ove godine veoma zainteresovane za organizaciju turističkih tura u BiH”, ističe Hadžiefendić-Mešićeva.

Prema podacima Turističke zajednice BiH, najatraktivnije lokacije za turiste su i nacionalni parkovi “Sutjeska”, “Kozara”, “Una”, predivni vodopadi Kravice, kod Ljubuškog, i vodopadi u Jajcu, te brojne planine ljepotice u BiH, u koje i ljeti odlaze turisti sa Hrvatskog primorja, kako bi pauzirali od mora.

“Ove destinacije ostavljaju turiste bez daha. Bar takva iskustva prenose nama u turističkoj zajednici”, istakla je Hadžiefendić-Mešićeva.

Rijeke Vrbas, Drina i Una su posebno posjećene zbog avanturističkog turizma, raftinga na divljim vodama, koji posebno privlače mlade turiste. Od jezera, turistima je najatraktivnije Boračko jezero, kod Konjica, te Trnovačko jezero na Magliću.

U Turističkoj organizaciji RS navode da, pored avanturističkih sportova na vodama, koji predstavljaju jedan od osnovnih motiva dolazaka turista u RS u proljeće i ljeto, atraktivni su i banjski turizam (Banja Vrućica, Vilina Vlas, Dvorovi), seoski turizam (Šipovo, Ozren), vjerski turizam (Tvrdoš, Dobrićevo, Duži, Petropavlov manastir i Hercegovačku Gračanicu), te “city break” destinacije (Banjaluka, Trebinje, Višegrad – naročito Andrićgrad).

“Značajna je ponuda i lovnog i ribolovnog turizma, naročito na jednoj od najčistijih rijeka Evrope – Plivi. Upravo na ovoj rijeci u junu biće održano 35. svjetsko prvenstvo u fly fishingu”, navode u TO RS.

Mladen Šukalo, samostalni stručni saradnik Turističke organizacije grada Banjaluka, istakao je da grad svake godine bilježi porast broja inostranih turista, naročito zainteresovanih za obilazak grada, da probaju banjalučki ćevap, ali i za avanturu (rafting) na Vrbasu. U TOBL smatraju da će s obnovom tvrđave Kastel biti obogaćena turistička ponuda, te da postoji inicijativa da se na mjestu Safikadinog groba napravi hram ljubavi, koji bi doprinio da se legenda o tragičnoj ljubavi turistički komercijalizuje. On je istakao da bi jeftini čarter letovi na aerodoromu Banjaluka bili od velike koristi za razvoj turizma u regiji Banjaluka i cijeloj RS, te da bi domaće turističke agencije trebalo da organizuju više turističkih tura u RS i cijeloj BiH.

IZVOR: http://ekapija.ba/

READ MORE

Agencija predstavila turističke potencijale Jajca na 18. Sajmu gospodarstva i turizma u Mostaru

JU “Agencija za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca” na 18. Međunarodnom sajmu gospodarstva i turizma u Mostaru, predstavlja turističke potencijale grada Jajca. Pored mnogobrojnih ostvarenih kontakata te obećanja eko proizvođača da će doći na naš STEP sajam, Jajce je dobilo i mnogo komplimenata. Mnogi posjetioci sajma su najavili dolazak u Jajce, a najavljene su i mnoge školske grupe iz područja Hercegovine. Agencija je dobila mnogo komplimenata na Agencijske promotivne materijale i dekoraciju štanda.

Više fotografija na našoj facebook stranici.

READ MORE

JAJCE POSJETILI UČENICI PIACENZE IZ ITALIJE

Predstavnici grada Piacenze dana 15.04.2015. posjetili su Jajce. Grupu su činili učenici tehničke škole sa svojim profesorima. Kao vođa grupe bio je Claudio Ferrari koji je ujedno bio politički predstavnik grada Piacenze.

U ime Općine Jajca delegaciju su primili i pozdravili predsjednik općinskog vijeća Mirko Ljubez i direktor Agencije Huso Hadžić.


READ MORE

ODRŽANA SMOTRA FOLKLORA

Jučer 11.4.2015. održana je smotra folklora u organizaciji BZK ” Preporod “Jajce pod nazivom “Jajačko proljeće”.

Uz domaćine i članove kulturno-umjetničkih društava “Litva” učestovali su i “Mladost”, “Blagaj”, “Biser”, “Preporod” iz Novog Travnika, “Izvor”, “Preporod” iz Gornjeg Vakufa/Uskoplja, “Nakib Abdagić Kiban” , “Preporod” iz Viteza, “Gorica”, “Nikola Košmar” i “Gradski folklorni ansambl” iz Bugojna.

 


READ MORE

Učenici na ekskurzije odlaze u druge zemlje, a BiH uopće ne poznaju

Hiljade učenika iz Bosne i Hercegovine svake godine odlaze na školske ekskurzije u susjedne zemlje ili neke udaljenije zemlje, a da nisu upoznali ni svu ljepotu vlastite države, piše bh. novinska agencija Patria.

Mnogi gradovi u Bosni i Hercegovini imaju kulturnu baštinu jednako vrijednu kao i mnogi gradovi evropskih zemalja, a ne zaostaju ni po rekreacijskoj ponudi.
Tako, rafting niz rijeku Neretvu u Hercegovini ili noćni rafting niz Unu u Krajini jedinstven je doživljaj kakav se ne može doživjeti u drugim dijelovima svijeta.

Stručnjaci upozoravaju da lokalne zajednice svoju turističku ponudu moraju početi nametati domaćim turistima, prije svega mladim generacijama, što će kroz nekoliko godina početi donositi višestruke koristi.

Direktor Agencije za kulturno – povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca Huso Hadžić objašnjava za agenciju Patria kako će Jajce od ove godine pokušati privući što više srednjoškolaca i studenata iz BiH, jer je Jajce grad gdje se o historiji BiH može mnogo toga naučiti, a grad ujedno pruža i prelijep rekreacijski ugođaj.

– Učenicima nudimo četverodnevni boravak u kraljevskom gradu. Prvi i drugi dan gosti obilaze kulturno-historijsku jezgru grada. Posjećuju katakombe, Crkvu sv. Marije, Gradsku galeriju, grob posljednjeg bosanskog kralja, jedno od najvećih svetišta u ovom dijelu Evrope svetište sv. Ivana Krstitelja, džamiju Esme Sultanije, Omer-begovu kuću, srednjovjekovnu utvrdu u Vincu…

Treći dan boravka u Jajcu planiran je za odmor i rekreaciju na Plivskim jezerima, vožnju čamcima, posjetu jednom od najljepših izvorišta u BiH izvorištu Plive, Janjskim otocima.

Naše goste posljednji dan vodimo u Banja Luku, gdje u saradnji sa tamošnjim turističkim vodičima obilazimo ljepote Banja Luke – kaže Hadžić.

Turizam Bosne i Hercegovine može predstavljati značajnu privrednu granu u zemlji. BiH svake godine posjećuje sve više stranih turista, piše NAP.

READ MORE

U JAJCU POSTAVLJENA NOVA TURISTIČKA SIGNALIZACIJA

JU „Agencija za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca“ 2013. godine je napravila projekt dopune postojeće turističke signalizacije. Ovaj projekt su uradili saobraćajni inžinjer Sulejman Drek i turistički vodič Amir Bašimamović, koji su i odredili lokacije novih postavljenih znakova. Isti projekt je dopunjen početkom 2014 godine tad se u izradu uključio i turizmolog Dragan Glavaš. Projekt je podržala Općina Jajce na čelu s Općinskim načelnikom Edinom Hozanom.

Mi smo na osnovu upitnika i anketa koje su popunjavali turisti te usmenih komentara uočili da je neophodno unaprijediti postojeću turističku signalizaciju. Cilj nam je pružiti što više informacija i olakšati posjetiocima snalaženje u našem gradu. Postavljeno je novih 47 tabli turističke signalizacije- ističu u Agenciji.

READ MORE
CroatiaBosniaEnglishGermanDutchTurkeySaudi ArabiaItalyPoland