Agencija predstavila turističke potencijale Jajca na 18. Sajmu gospodarstva i turizma u Mostaru

JU “Agencija za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca” na 18. Međunarodnom sajmu gospodarstva i turizma u Mostaru, predstavlja turističke potencijale grada Jajca. Pored mnogobrojnih ostvarenih kontakata te obećanja eko proizvođača da će doći na naš STEP sajam, Jajce je dobilo i mnogo komplimenata. Mnogi posjetioci sajma su najavili dolazak u Jajce, a najavljene su i mnoge školske grupe iz područja Hercegovine. Agencija je dobila mnogo komplimenata na Agencijske promotivne materijale i dekoraciju štanda.

Više fotografija na našoj facebook stranici.

READ MORE

JAJCE POSJETILI UČENICI PIACENZE IZ ITALIJE

Predstavnici grada Piacenze dana 15.04.2015. posjetili su Jajce. Grupu su činili učenici tehničke škole sa svojim profesorima. Kao vođa grupe bio je Claudio Ferrari koji je ujedno bio politički predstavnik grada Piacenze.

U ime Općine Jajca delegaciju su primili i pozdravili predsjednik općinskog vijeća Mirko Ljubez i direktor Agencije Huso Hadžić.


READ MORE

ODRŽANA SMOTRA FOLKLORA

Jučer 11.4.2015. održana je smotra folklora u organizaciji BZK ” Preporod “Jajce pod nazivom “Jajačko proljeće”.

Uz domaćine i članove kulturno-umjetničkih društava “Litva” učestovali su i “Mladost”, “Blagaj”, “Biser”, “Preporod” iz Novog Travnika, “Izvor”, “Preporod” iz Gornjeg Vakufa/Uskoplja, “Nakib Abdagić Kiban” , “Preporod” iz Viteza, “Gorica”, “Nikola Košmar” i “Gradski folklorni ansambl” iz Bugojna.

 


READ MORE

Učenici na ekskurzije odlaze u druge zemlje, a BiH uopće ne poznaju

Hiljade učenika iz Bosne i Hercegovine svake godine odlaze na školske ekskurzije u susjedne zemlje ili neke udaljenije zemlje, a da nisu upoznali ni svu ljepotu vlastite države, piše bh. novinska agencija Patria.

Mnogi gradovi u Bosni i Hercegovini imaju kulturnu baštinu jednako vrijednu kao i mnogi gradovi evropskih zemalja, a ne zaostaju ni po rekreacijskoj ponudi.
Tako, rafting niz rijeku Neretvu u Hercegovini ili noćni rafting niz Unu u Krajini jedinstven je doživljaj kakav se ne može doživjeti u drugim dijelovima svijeta.

Stručnjaci upozoravaju da lokalne zajednice svoju turističku ponudu moraju početi nametati domaćim turistima, prije svega mladim generacijama, što će kroz nekoliko godina početi donositi višestruke koristi.

Direktor Agencije za kulturno – povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca Huso Hadžić objašnjava za agenciju Patria kako će Jajce od ove godine pokušati privući što više srednjoškolaca i studenata iz BiH, jer je Jajce grad gdje se o historiji BiH može mnogo toga naučiti, a grad ujedno pruža i prelijep rekreacijski ugođaj.

– Učenicima nudimo četverodnevni boravak u kraljevskom gradu. Prvi i drugi dan gosti obilaze kulturno-historijsku jezgru grada. Posjećuju katakombe, Crkvu sv. Marije, Gradsku galeriju, grob posljednjeg bosanskog kralja, jedno od najvećih svetišta u ovom dijelu Evrope svetište sv. Ivana Krstitelja, džamiju Esme Sultanije, Omer-begovu kuću, srednjovjekovnu utvrdu u Vincu…

Treći dan boravka u Jajcu planiran je za odmor i rekreaciju na Plivskim jezerima, vožnju čamcima, posjetu jednom od najljepših izvorišta u BiH izvorištu Plive, Janjskim otocima.

Naše goste posljednji dan vodimo u Banja Luku, gdje u saradnji sa tamošnjim turističkim vodičima obilazimo ljepote Banja Luke – kaže Hadžić.

Turizam Bosne i Hercegovine može predstavljati značajnu privrednu granu u zemlji. BiH svake godine posjećuje sve više stranih turista, piše NAP.

READ MORE

U JAJCU POSTAVLJENA NOVA TURISTIČKA SIGNALIZACIJA

JU „Agencija za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca“ 2013. godine je napravila projekt dopune postojeće turističke signalizacije. Ovaj projekt su uradili saobraćajni inžinjer Sulejman Drek i turistički vodič Amir Bašimamović, koji su i odredili lokacije novih postavljenih znakova. Isti projekt je dopunjen početkom 2014 godine tad se u izradu uključio i turizmolog Dragan Glavaš. Projekt je podržala Općina Jajce na čelu s Općinskim načelnikom Edinom Hozanom.

Mi smo na osnovu upitnika i anketa koje su popunjavali turisti te usmenih komentara uočili da je neophodno unaprijediti postojeću turističku signalizaciju. Cilj nam je pružiti što više informacija i olakšati posjetiocima snalaženje u našem gradu. Postavljeno je novih 47 tabli turističke signalizacije- ističu u Agenciji.

READ MORE

VIJEST O NAŠOJ KOCKI PRENIJELO PREKO 20 INTERNET PORTALA

Vijest o našoj kocki preko naših partnera PATRIA www.nap.ba preuzeli su brojni portali širom Bosne i Hercegovine. Neki od medija: nap.ba, klix.ba, sigma.ba te brojni drugi portali.

JU Agencija za kulturno – povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca je napravila vlastiti proizvod koji je nazvan “Jajačka kocka – slagalica“.

Svaka Jajačka kocka – slagalica ima 6 slika na sebi i sastavljena je od 9 malih kocki koje su pogodne za zabavu – slaganja željenih motiva spomenika.

Ovim kockama bit će zastupljeno svih 28 nacionalnih spomenika u Jajcu. Iste se mogu kupiti po povoljnoj cijeni na svim prodajnim mjestima Agencije.

READ MORE

Zahvaljujemo Agenciji Anadolija na turističkoj promociji Jajca – BROJNI MEDIJI PRENIJELI REPORTAŽE

Dana 19.03.2015 godine ekipa Anadolu Agency su snimili zanimljive reportaže o Jajcu. JU “Agencija za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca” je bila domaćin u Jajcu, koja je obezbjedila adekvatne sagovornike i pokazala neke od zanimljivosti Jajca. Snimljene su reportaže o vodopadu, Katakombama, Mlinčićima i Crkvi Sv. Marije.

Brojini mediji su prenijeli ove priloge: Hayat TV, BN TV, N1TV, TRT te brojni internet portali.

JU “Agencija za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca” se javno zahvaljuje Agenciji Anadolija (Anadolu Agency) na turističkoj promociji Jajca. Posebno se zahvaljujemo novinarki Vesni Besić i njenoj ekipi.

Klikom na fotografiju pogledajte video.

READ MORE

JAJAČKA KOCKA – SLAGALICA

Novo iz Agencije:

JAJAČKA KOCKA – SLAGALICA

 

JU Agencija za kulturno – povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca je napravila vlastiti proizvod koji je nazvan “Jajačka kocka – slagalica“.

Svaka Jajačka kocka – slagalica ima 6 slika na sebi i sastavljena je od 9 malih kocki koje su pogodne za zabavu – slaganja željenih motiva spomenika.

Ovim kockama bit će zastupljeno svih 28 nacionalnih spomenika u Jajcu. Iste se mogu kupiti po povoljnoj cijeni na svim prodajnim mjestima Agencije.

READ MORE
CroatiaBosniaEnglishGermanDutchTurkeySaudi ArabiaItalyPoland