JU “Agencija za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca” organizirala je predstavljanje Jajca na sajmu turizma u Zagrebu. Jajački štand se pokazao kao jedan od posjećenijih, a posebna atrakcija su i Jajački vitezovi koji svojom nazočnošću privlače radoznale poglede i posjetitelje.

– Moramo priznati da su najposjećeniji štandovi koji imaju gastro ponudu, ali su neiskreni posjetitelji, pojedu i odu, populacija starijih ljudi koja ne putuju. Naš je posjećen s puno upita, Zagrepčani su ili prolazili ili bili u AVNOJ-o, pa na vodopadu i to je za njih Jajce. Zanimljivo im je, kada kažemo da Jajce ima najveći broj kulturnih spomenika, začude se i zadive. I svi imaju u planu obavezno doci. Sve u svemu smo prezadovoljni, rekao je jedan od jajačkih vitezova

 

Podsjećamo ,međunarodni turistički sajam Place2Go otvoren je u Areni Zagreb okupivši izlagače iz gotovo cijele Hrvatske te još 12 zemalja, većinom iz regije, poput Crne Gore i BiH, ali i Indije, Indonezije, Maldiva i druge, koji do nedjelje predstavljaju turističku ponudu i proizvode za turizam.

Na tom sajmu, koji se ponovo održava nakon dvije godine pauze zbog pandemije, iz Hrvatske se predstavljaju obrti, OPG-ovi, tvrtke i turističke zajednice iz Slavonije, Zagorja, Istre, Like, Dalmacije, Kvarnera i drugi, a svi ove godine očekuju bolji turistički promet.

Otvarajući sajam ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac čestitala je organizatorima jer je to prvi turistički sajam u pandemiji koji se održava uživo, a naglasila je i kako su “svi danas radosni zbog najave Stožera o ublažavanju epidemijskih mjera od ove subote”.

Važnost sajma Place2Go za Zagreb istaknula je direktorica zagrebačke Turističke zajednice Martina Bienenfeld, posebice jer je to za sada jedini turistički sajam u Hrvatskoj i prilika da se destinacije i ponuditelji predstave javnosti, razmjene iskustva i znanja.

Zemlja partner sajma je pak Indija, čiji je veleposlanik u Hrvatskoj Raj Kumar Srivastar izrazio želju za jačanjem turističke suradnje Indije i Hrvatske, posebice u segmentima wellness, lječilišnog i aktivnog turizma, za koje drži da će biti najtraženiji nakon pandemije. Direktorica i organizatorica sajma Damjana Domanovac zahvalila je izlagačima, sponzorima i partnerima, bez kojih to ne bi mogli organizirati u relativno kratkom roku.

U sklopu prvog ili poslovnog dana sajma, održana je i mini konferencija o “smart” turizmu, koji po riječima konzultantice Ivane Kolar ne znači samo uvođenje novih tehnologija, digitalizacije, umjetne inteligencije, robotike i sličnog u turističke procese i poslovanje nego je to puno više. Ocijenila je da je hrvatski turizam u to tek zakoračio i misli da je na dobrom putu.

 

 

(Klik Jajce/Jajce Online)