Dvodnevnim Sajmom turizma i eko proizvoda u Jajcu je označen i početak turističke sezone.

Već četiri godine Jajce je domaćin Sajma turizma i eko proizvoda, po riječima organizatora cilj je predstavljanje bogate tradicije života na ovim prostorima te otvaranje novih poslovnih mogućnosti.

“Nama je osnovni cilj promovisati turističke potencijale, ali i eko proizvodnju i suvenire i sve što je vezano za razvoj turizma”, kaže Huso Hadžić, direktor Agenicije za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala Jajca.

“Jedan pozitivan primjer kako lokalna zajednica treba da se promoviše, kako lokalne vlasti sa svojim građanima, sa privrednim subjektima promovišu svoj grad”, rekla je Edita Đapo, ministrica okoliša i turizma FBiH.

Izlagači na ovom sajmu mišljenja su da osim promocije vlastitih proizvoda ovakva vrsta susreta je i prilika da se dogovore novi poslovi.

Prirodne ljepote, bogata narodna tradicija i običaji uz kulturno-historijske spomenike u gradu i njegovoj okolini, koji svjedoče o tragovima zanimljive prošlosti, svake godine privlače sve veći broj domaćih i stranih turista. Iako su za razliku od predhodnih godina turisti višesatne posjete zamijenili dnevnim, problem je, kako kažu, što Jajcu još nedostaje smještajnih kapaciteta.

“U svakom smislu, osim u ovom smještajnom, smo spremni i ono što nama nedostaje je dodatni hotelski smještaj više klase”, smatra Edin Hozan, načelnik Općine Jajce.

U Jajcu, gdje je i zvanično označen početak turističke sezone u kojoj očekuju više od 150 hiljada turista, kažu da spremno dočekuju sezonu, za koju se nadaju da će biti bolja od prethodnih.

 

 

(federalna.ba / foto: Samed Žužić)