Jajce predstavljeno na 44. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu
Pod sloganom „Kad je odmor nije teško“ prošli tjedan (od 23. do 26. veljače) održan je 44. Međunarodni sajam turizma. Upravo ovaj sajam spada među najznačajnije okupljanje turističkih djelatnika u regiji Jugoistočne Europe. Ovogodišnji sajam uz pomoć i podršku Ministarstva za turizam i omladinu Srbije predstavlja priliku da se unaprijedi turistička razmjena.
Premijerno su se ove godine na Sajmu turizma predstaviti: Alžir, Burundi, Kamerun, Obala Slonovače, Gabon, Ekvatorijalna Gvineja i Namibija, pored već tradicionalnih destinacija kao što su: Turska, Grčka, Crna Gora, Tunis, Bugarska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Kipar, Sjeverna Makedonija i dr..
U suradnji s Turističkom zajednicom KSB, predstavnici JU Agencije za kulturno povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca predstavili su turističku ponudu posjetiteljima Sajma. Iskorištena je prilika da se obave sastanci s partnerima koji rade na pripremi i prodaji turističkih aranžmana, kao i medijima koji su pokazali zainteresiranost za Bosnu i Hercegovinu.
Možemo zaključiti da je proteklih nekoliko godina došlo do povećanja organiziranih turističkih posjeta Jajcu i Bosni i Hercegovini, stoga će u narednom periodu biti od značaja promovirati turističke potencijale u Srbiji, kao važnom turističkom tržištu.