Nikada se nije desilo da slike Bosne i Hercegovine u samo 15 dana čak četiri puta obiđu naslovnice svjetskih internet portala, novina i TV kanala, piše novinska agencija Patria (NAP).

 

Priču o ljepotama  Bosne i Hercegovine prvo su svjetskim kanalima ponudili jedinstveni skokovi sa vodopada u Jajcu 1. avgusta. Visok 21 metar, jedan od rijetkih vodopada u svijetu koji se nalazi u centru grada, izmamio je uzdahe milionima turista diljem planete, nakon što su mediji prenijeli predivne kadrove Međunarodnih skokove sa litica vodopada.

 

Petnaest dana kasnije, svjetski mediji pisali su o još jednim skokovima, ovog puta RedBullovim skokovima sa Starog mosta u Mostaru, sa kojeg su poletjetli najbolji skakači svijeta.

 

Priču da je Meksikanac Jonathan Paredes pobjednik ovogodišnjeg Red Bull Cliff Diving Svjetskog prvenstva koje se prvi put održalo u Bosni i Hercegovini prenijeli su svi evopski i američki mediji.

 

Dan prije skokova, u Sarajevu je otvoren 21. Sarajevo Film Festival, a četiri dana kasnije svi su izvještavali o sjajnoj atmosferi koju su navijači u Sarajevu priredili košarkaškoj U16 reprezentaciji nakon što su na Eurobasketu u Litvaniji osvojili zlatnu medalju.

 

Britanski Daily Mail izvijestio je kako su navijači preplavili ulice Sarajeva i slavili pobjedu nad Litvanijom u finalu Eurobasketa. Britanci navode da je doček mladih košarkaša bio fenomenalan.

 

Italijanska Repubblica navela je da su bh. kadeti napravili čudo osvajanjem Eurobasketa, kao i da su uspjeli ujediniti zemlju u kojoj dugi niz godina vlada mržnja i nasilje.

 

www.nap.ba